X
تبلیغات
تغذیه بدن سازی سلامت - برنامه غذایی برای افزایش وزن و کاهش چربی اضافه بدن
مشاوره در جهت ارتفا و بهبود سلامت جامعه
صبحانه ۴ـ۵عدد سفیده تخم مرغُ۱۰۰گرم نانُ مقداری کره و پنیر رژیمی و یک عدد میوه

ساعت ۱۰.۵ ویتامین به همراه میوه تازه و شیر خالص و ماست یخ زده.

ناهار گوشت قرمز یا سینه مرغ و یک عدد سالاد بزرگ از سبزیجات مختلف پخته شده

۱.۵ ساعت قبل ازتمرین:ویتامین س مرکبات ۳ عدد سفیده تخم مرغ یک فنجان لو بیای چشم بلبلی

۱.۵ بعد از تمرین:مرکبات ماست یخ زده شیر و خامه و سفیده تخم مرغ

شام:توصیه می شود سبک باشد ولی در صورت گرسنه بودن می توانید از لوبیای پخته شده سالاد سبزی سویا وتخم مرغ پخته شده شده استفاده نمایید.

منبع کتاب کلید های پیشرفت در پرورش اندام چاپ اول ۱۳۸۱

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و سوم خرداد 1391ساعت 11:18  توسط behnamabedini  |