X
تبلیغات
تغذیه بدن سازی سلامت - حرکات اصلاحی
مشاوره در جهت ارتفا و بهبود سلامت جامعه
پشت گرد و شانه های هفتاده:

علت ضمینه ای  بوجود آورنده آن که می تواند نشستن نادرست  برای ساعتهای طولانی پشت میز باشد

سبب شناسی (اتیولوژی):ضعف ماهیچه های پشتی که توانایی ساپورت ستون مهره ها و بالا تنه را نداشته و با عث خم شدن شانه ها و گوژ پشتی فرد می شود

درمان: ابتدا رفع علت زمینه ای

برای مثال فردی که هنگام نشستن قوز کرده و به مقدار بیش از حد به جلو خم می شود

در مورد طریقه صحیح نشستن آموزش داده شود

حرکات اصلاحی آن شامل حرکاتی می باشد که باعث تقویت عضلات پشت می شود

که بارفیکس دست باز از عقب در راس این حرکاتمی باشد

به طور میانگین فرد می تواند سه بار در هفته و هر بار 4 ست و هر ست شامل 6تا10 تکرار انجام دهد.

چگونه پیک بیشتر در جلو بازو داشته باشیم؟

استفاده از هالتر خم یا همان EZ باعث افزایش بیشتر فشار بر قسمت خارجی بازو می شود که این بخش عضله دو سر نقش مهمی در پیک بازو مخصوصا از نمای پشت فیگور جفت بازو دارد.

و یا اجرای جلو بازو با میله صاف به صورت دست جم.

چگونه ارتفا بیشتر در زیر بغل (قسمت پایینی پشت) داشته باشیم؟

دامنه و ارتفا قابل قبول برای عضلات زیر بغل به گونه ای است که از نمای روبر این عضلات از زیر بغل شروع و تا دندهای 12 نزدیک استخوان هیپ یا لگن ادامه داشته باشند.

برای این منظور توصیه می شود در هنگام اجرای حرکات مختلف زیر بغل کف دستها به گونه ای باشد که جهت آن به بالا یا به سمت بدن فرد باشد.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و نهم اردیبهشت 1391ساعت 16:7  توسط behnamabedini  |